Beste ouders, collega's, bezoekers,

Welkom op de site van 1KK. Ik ben Kim en de juf van de eerste kleuterklas op basisschool Lucerna te Hoboken.
Omdat ouders graag een vlieg in de klas willen zijn neem ik regelmatig foto's en zet ik ze op deze website.
Hopelijk genieten jullie van de foto's en is het een bron van inspiratie om er ook thuis wat mee te doen!

Groetjes,

Juf Kim

donderdag 17 februari 2011

Thema prinsen en prinsessen

Beste ouders,

Deze week leerden we over prinsen en prinsessen!
Op maandag kregen we hoog bezoek van prinses Ann-Sophie! Ze is verdwaald en wacht even in ons klasje tot haar prins haar komt halen en haar weer naar haar kasteel brengt.
Wij leren ondertussen wat prinsen en prinsessen allemaal doen! Kijk maar mee ...


Dit is prinses Ann-Sophie! 

We spelen poppenkast met prinsen en prinsessen 




We probeerden dit kasteel na te bouwen! Het was moeilijk, 
maar we hebben het allemaal heel goed gedaan! 




We moesten net zoals prinses Ann-Sophie de weg zoeken naar het kasteel. 

Knuffeltijd!! 


Dit was heel moeilijk! We probeerden het kasteel dat de juf had gemaakt na te maken. 
Knap gedaan hoor vriendjes! 






Op donderdag gingen onze prinsen en prinsessen met hun kroon naar huis. 
Zijn ze niet de allermooiste prinsjes en prinsesjes die jullie ooit hebben gezien? Ik vind van wel! 






Jules kende nog een leuk liedje over een prinses:

Prinses, prinses, waar ben je? Ik zoek je overal!
Prinses, prinses, kom naar mij, we dansen op het bal! 


Volgende week: 

Thema carnaval! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten