Beste ouders, collega's, bezoekers,

Welkom op de site van 1KK. Ik ben Kim en de juf van de eerste kleuterklas op basisschool Lucerna te Hoboken.
Omdat ouders graag een vlieg in de klas willen zijn neem ik regelmatig foto's en zet ik ze op deze website.
Hopelijk genieten jullie van de foto's en is het een bron van inspiratie om er ook thuis wat mee te doen!

Groetjes,

Juf Kim

vrijdag 10 december 2010

Jules

Dag mama’s en papa’s!
Ik ben Jules, de klaspop van 1KK.  

Elk weekend ga ik bij iemand logeren. Dat vind ik heel erg fijn! Wat ik ook leuk vind is dat je in mijn boekje schrijft. Je mag schrijven wat we dit weekend hebben gedaan, of ik het leuk vond of niet (misschien heb ik me wel pijn gedaan…), kortom alles wat ik heb beleefd. Zo kan onze juf ook lezen wat ik allemaal heb gedaan want praten lukt me nog niet zo goed.

In mijn boekentas zit een klein tasje met mijn pyjama en slofjes in. Ik hoef geen eigen bedje, gewoon bij je kleuter slapen vind ik heel erg leuk, dan is het minder eng. Ook mijn konijnenknuffel zit in mijn boekentas, die moet ik wel hebben om te slapen, anders ga ik huilen.

Het kan al eens gebeuren dat ik vies ben geworden, dat is niet erg! Onze juf zal mij wel weer wassen. (We hebben stiekem nog een Jules in onze klas!) Gelieve mij niet zelf te wassen want ik heb speciale wasvoorschriften.


Ik ga ook heel graag mee op pad, thuis blijven vind ik niet leuk. In mijn boekentas vind je mijn jasje, zo kan ik overal mee naartoe. Bij slecht weer draag ik graag mijn groene laarsjes. 

Heb je foto’s getrokken van ons? Super tof!!! Kan je ze mee in het schriftje kleven of achteraf aan de juf bezorgen? Foto’s zijn leuk! Joepie!

Soms wil ik eens iets meenemen uit de klas, een puzzel of een spelletje. Dat wil ik dan graag doen met jouw zoon of dochter. Kan je ervoor zorgen dat alles weer compleet bij de juf terug komt?

Zo, dat was het dan. Ik kijk er al naar uit om dit weekend bij jou door te brengen. Maar, op maandag wil ik samen met jou kapoen weer terug naar school!

Dikke knuffel van Jules. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten