Beste ouders, collega's, bezoekers,

Welkom op de site van 1KK. Ik ben Kim en de juf van de eerste kleuterklas op basisschool Lucerna te Hoboken.
Omdat ouders graag een vlieg in de klas willen zijn neem ik regelmatig foto's en zet ik ze op deze website.
Hopelijk genieten jullie van de foto's en is het een bron van inspiratie om er ook thuis wat mee te doen!

Groetjes,

Juf Kim

vrijdag 28 januari 2011

Thema mijn lichaam

Tijdens het thema mijn lichaam en tanden maakten we een 'mond vol tanden', een hele grote tandenborstel, een kindje puzzelen, vingerverven en zelfs met onze neus schilderen!!
Het was weer een heel erg leuk thema! 

Een mond vol tanden! 

kindje puzzelen 

Een mega tandenborstel (prik en kleefoefening!)





Schilderen met onze neus 














Op donderdag was het gedichtendag! We maakten leuke spiegeltjes met juf Basak. 
We hadden een boekje gekregen als prijs! 











Geen opmerkingen:

Een reactie posten